کلینیک جدید دندانپزشکی

کلینیک جدید دندانپزشکی, کلینیک دندانپزشکی مدرن, ارتودنسی دندان, لمینت دندان, جراحی فک و دندان, کاموزیت دندان, زیبایی دندان با ونیر, ایمپلنت دندان, کاشت دندان با ایمپلنت, کاشت دندان بدون ایمپلنت,

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تاثیرات آزمون مکانیکی ایمپلنت بر موفقیت جراحی

یکی از مزایای پر اهمیت ایمپلنت دندان، که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، شباهت زیاد ایمپلنت به دندا طبیعی می باشد، به این صورت که ایمپلنت درداخل استخوان فک قرار می گیرد و از تحلیل آن جلوگیری می کند.

ایمپلنت های دندان به طور عمومی از تیتانیوم ساخته شده اند، این ماده ارتباط پایدار و ارتباط عملگرایی را بین استخوان و سطح ایمپلنت ایجاد می کند، این روند ممکن است بر تکثیر استخوانی تاثیر گذاشته و باعث ایجاد ثبات در ایمپلنت شود.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۰۰ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

ویدئو پیوندوبازسازی استخوان فک قبل ایمپلنت دندان

یکی از مهم ترین شرایط لازم برای قرارگیری ایمپلنت در استخوان فک وجود استخوان کافی می باشد تا بتواند به درستی و در مدت طولانی از ایمپلنت پشتیبانی کند.

افرادی که به دلایل مختلف ، دندان و یا دندان های خود را از دست می دهند، در گذشت زمان ممکن است دچار تحلیل استخوان در قسمت دندان از دست رفته بشوند

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۶ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

ایمپلنت یک روزه و نکات مهم آن از زبان دندانپزشکان

در طی کاشت ایمپلنت دندان هایی که دیگر قابل ماندگاری نیستند کشیده شده و جایگزین دندان های از دست رفته نیز ایمپلنت قرار می گیرد، در روش ایمپلنت فوری با توجه به شرایط استخوان و دهان بیمار، بلافاصله بعد از جای گذاری ایمپلنت، روکش نیز قرار داده می شود.

ایمپلنت یک روزه یا punch flapless technique روشی است که ایمپلنت دندان در همان روز بلافاصله پس از کشیدن دندان در دهان قرار داده می شود، در این روش دندان پزشک باید ابتدا وضعی و بافت نرم را مورد بررسی قرار دهد،سپس میزان استخوان به اندازه کافی،وجود داشته باشد،

ادامه مطلب...
۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

کاشت ایمپلنت با کمک تصاویر سی بی سی تی

یکی از پیشرفت های مهم در حوزه دندانپزشکی، تصویر برداری سی بی سی تی دندان است، زیرا با استفاده از این تصویر امکان مشاهده سه بعدی بافت نرم و سخت فراهم می شود.

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۱ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

کاشت دندا برای بیماران اچ آی وی مثبت

تیتانیوم فلزی است که سازگاری بسیار بالایی با بافت بدن دارد، استفاده از این فلز در ساختار ایمپلنت دندان می تواند موفقیت این جراحی را دوبرابر کند.


ایمپلنت های دندانی و بازسازی استخوان ایمن و قابل پیش بینی هستند،با این حال ممکن است ایمپلنت دندان با وجود عفونت HIV بحث برانگیز باشند.

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۷ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

خصوصیات مثبت ایمپلنت دندان چیست

درروش بریج دندان، ممکن است برای جایگزینی دندان های از دست رفته،لازم باشد دندان های مجاور را تراش بدهیم که این باعث آسیب به دندان ها می شود، اما در کاشت ایمپلنت احتیاج به آسیب به دندان های مجاور نیست.

درحالی که از دست دادن دندان خود مشکل بزرگی است جایگزینی دندان با یک پروتز قابل جابجایی مانند بریج یا پل ثابت نیز خود یک مشکل می باشد، اگر در حدود یک دهه پیش از کسی در مورد جایگزینی دندان از دست رفته سوال می کردی او پاسخ می داد پروتز های دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته به کار می رود، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان گفت روش دائمی جایگزینی دندان از دست رفته کاشت دندان می باشد.

ادامه مطلب...
۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۲ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

استفاده از جراحی ایمپلنت برای بیماران پوکی استخوان ممکن است

به وضعیتی که قدرت و تراکم استخوان در سرتاسر بدن کاهش می یابد ، پوکی استخوان می گویند، بیماری پوکی استخوان به وسیله ی داروهایی قابل کنترل است، عده ای پزشکان می گویند به دلیل تاثیر این داروها بر روی استخوان فک ممکن است ، درمان هایی مثل پوکی استخوان بر روی آن تاثیر گذار باشد، و با شکست مواجه شود ، در ادامه به درستی و نادرستی آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

ایمپلنت دیجیتال با استفاده از نرم افزار implant studio

امروزه با پیشرفت فناوری و علم دندانپزشکی بی دندانی دیگر مشکل تلقی نمی شود، زیرا به راحتی می توان با تکنیک های جدید کاشت دندان و با کمک نرم افزارهایی نظیر ایمپلنت استودیو سریعا دندان از دست رفته را جایگزین کرد.

امروزه می توان با نرم افزار ایمپلنت استودیو مراحل ایمپلنت را با چند کلیک ساده انجام داد.

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۴ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن