کلینیک جدید دندانپزشکی

کلینیک جدید دندانپزشکی, کلینیک دندانپزشکی مدرن, ارتودنسی دندان, لمینت دندان, جراحی فک و دندان, کاموزیت دندان, زیبایی دندان با ونیر, ایمپلنت دندان, کاشت دندان با ایمپلنت, کاشت دندان بدون ایمپلنت,

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

بررسی شیوه های جراحی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان شامل روش هایی می شود که با استفاده از آن دندانپزشک با توجه به وضعیت فک و دهان از هر کدام از این انواع کاشت ایمپلنت استفاده می کند. این روش ها به صورت های زیر است:

از بین رفتن دندان های اصلی، می تواند اعتماد بنفس افراد را در مواقع حضور در اجتماع کاهش دهد و همچنین باعث انزوای اجتماعی وی شود. طی آمار به دست آمده در سال های اخیر، 99.7 درصد افراد معتقدند که لبخند سالم از نظر اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

از نظر اجتماعی توافق گسترده ای مبنی بر این که لبخند زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است وجود دارد، و همچنین این موضوع برروی افرادی که دندان های از دست رفته دارند تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۵ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

تحلیل لثه و درمان آن بوسیله جراحی لثه

انواع مختلفی از جراحی های لثه وجود دارد که دندانپزشک با بررسی و مشخص کردن نوع درمان، آن روش را برای حل مشکلات مربوط به لثه استفاده می کند.

جراحی لثه برای بهبود مشکلات لثه ای که ممکن است بر سلامت لثه و دندان ها تاثیر منفی بگذارد توصیه می شود، انتخاب نحوه جراحی به به نوع بیماری و شدت بیماری و همچنین سایر مشکلات موجود در دهان شخص بستگی دارد.

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۲۵ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

آیا رژیم غذایی خاصی بعد از کشیدن دندان لازم است

توصیه های درمان پس از کشیدن دندان معمولا توسط پزشک به بیمار ارجاع داده می شود تا عوارض کمتری احساس شود و فرآیند بهبود سریع تر اتفاق بیفتد.
کشیدن دندان یا در زبان لاتین extraction به معنای از دست دادن دندان به دلایلی مثل بیماری ، التهاب و یا عفونت می باشد.
ادامه مطلب...
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۵۷ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

آشنایی با روش all on 4 در دندانپزشکی ایمپلنت

جایگزینی دندان از دست رفته با روش all on 4  به گونه ای است که پس از انجام آن نیاز به جایگزینی و حذف نخواهد بود و همچنین قبل از آن پیوند استخوان نیاز نیست و یک روش دائمی به شمار می رود.
برای بیمارانی که تعدادی یا همه دندان های خود را از دست داده اند ، ایمپلنت هایی که توسط دندان مصنوعی پشتیبانی می شوند ، یک ظاهر طبیعی مناسب را به نمایش می گذارد.
ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۹ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

ایمپلنت دندان و آشنایی با تکنیک های مدرن

روش های سنتی جایگزین دندان مثل بریج و دنچر به جلوگیری از تحلیل استخوان نیستند، به همین دلیل ایمپلنت جایگزینی مناسب تر جهت انجام این کار می باشد، 

تکنولوژی های جدید کاشت دندان امکان مکان یابی دقیق ایمپلنت را فراهم می کند و زمان کار کوتاه تر، درد پس از جراحی کمتر و نتایج ظاهری خیره کننده تر خواهدبود.

آشنایی با تکنولوژی های جدید کاشت ایمپلنت

CBCT:

سی بی سی تی تنها چند ثانیه طول می کشد تا سر را اسکن کند و نتیجه این خواهد بود که نماهای نامحدودی از دندان ها ، استخوان و حتی بخش عصب را نشان داده و امکان برنامه ریزی دقیق درمانی فراهم می شود.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۰۹ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

حل مشکلات و عوارض ایجاد شده بعد از ایمپلنت دندان

در صورتی که ایمپلنت رد شود یا به اصطلاح شکسته شود باید در نظر گرفت که علل آن مشخص شودتا درمان جهت بهبود آن به انجام برسد.

شکست ایمپلنت دندان دندان موضوعی بسیار نادر است اما ممکن است دلایل زیادی مبنی بر شکست ایمپلنت دندان وجود داشته باشد، از عفونت لثه تا واکنش های آلرژیک و علائم دیگر، همه این موارد باعث می شود ایمپلنت دندان شکسته شود.

ادامه مطلب...
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۱۳ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

انواع تصویربرداری در دندانپزشکی ایمپلنت چگونه است

انجام رادیوگرافی دندان می تواند روند درمان ایمپلنت را به طرز دقیقی به سرانجام برساند، زیرا از این طریق پزشک می تواند محل کاشت ایمپلنت را مورد بررسی قرار داده تا نتیجه مورد انتظار به درستی حاصل شود.

در حوزه جانشینی دندان با ایمپلنت، تصویر برداری نقطه عطف در برنامه ریزی جهت موفقیت در جراحی کاشت ایمپلنت به حساب می آید، آخرین تکنولوژی در تصویر برداری دندانپزشکی cbct می باشد، که انقلابی را در تصویربرداری سه بعدی به دلیل نمایان کردن تصویر از زوایای محوری کرونال و ساجیتال به وجود آورد، همچنین جریانی از داده های مفید به پزشک می دهد که پزشک می تواند هرزمان که احتیاج است، با توجه به تصاویر آن را بازسازی کند، همچنین مقدار اشعه تابیده شده به بیمار کمتر می باشد.

ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۵۰ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

لق شدن پایه ایمپلنت نشانه چیست

علت لق شدن ایمپلنت دندان یا درد بیش از حد و یا عفونت ممکن است به دلایل بسیاری رخ بدهد، یکی از این دلایل می تواند پس زدن ایمپلنت باشد که به اصطلاح شکست ایمپلنت نامیده می شود، به همین دلیل باید علت ها را شناسایی کرده و به رفع مشکلات بپردازیم.

شکست ایمپلنت دندان موضوعی است که احتمال به وجود آمدن آن بسیار زیاد است، نوع ایمپلنت یعنی ایمپلنت بادوام و باماندگاری طولانی باشد اهمیتی ندارد، سهل انگاری،ضعف در بهداشت دهان و دندان و یا سایر عوامل خارجی می تواند باعث این موضوع شود. در این مواقع وقتی ایمپلنت تحت تاثیر قرار می گیرد می تواند باعث ناراحتی شدید بشود همچنین باعث به وجود آمدن عوارضی در بهداشت دهان و دندان شود، به همین دلیل به درمان شکست ایمپلنت نیاز است.

ادامه مطلب...
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۲ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

ایمپلنت به روش تمام دیجیتال یا نویگیشن

ایمپلنت دندان مزایای بسیاری دارد اما ممکن است گاهی خطا نیز در هنگام جراحی پیش بیاید، اما با معرفی تکنیک ایمپلنت نویگیشن یا دیجیتال دقت انجام کاشت بسیار افزایش یافته است.

ادامه مطلب...
۱۴ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

آشنایی با جدیدترین نوع ایمپلنت تولیدشده

یکی از درمان های دندانپزشکی، کاشت ایمپلنت می باشد که جایگزین دائمی دندان از دست رفته می باشد، اما باید توجه داشت که ایمپلنت ممکن است مشکلاتی مثل عفونت ایجاد کند.

بعضی از ایمپلنت های قرار داده شده در دهان به دلیل عفونت های ناشی از حمله باکتری ها از دهان خارج می شود و ایمپلنت جدید جایگزین آن می شود . در آینده از این عفونت ها به وسیله پوشش جدید پلاسمای ایمپلنت که باعث تخریب پاتوژن ها به وسیله ی یون های نقره می شود جلوگیری می شود.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن