کلینیک جدید دندانپزشکی

کلینیک جدید دندانپزشکی, کلینیک دندانپزشکی مدرن, ارتودنسی دندان, لمینت دندان, جراحی فک و دندان, کاموزیت دندان, زیبایی دندان با ونیر, ایمپلنت دندان, کاشت دندان با ایمپلنت, کاشت دندان بدون ایمپلنت,

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرح چگونگی تاثیر اشعه مایکروویو بر بازسازی استخوان فک

ایمپلنت دندانی کاشته شده بسیار طبیعی به نظر می رسد و ظاهری مانند دندان خود شخص دارد ، اما کاشت ایمپلنت نیازمند زمان زیادی برای بازسازی می باشد.

پژوهشگر ایرانی راهکارهایی برای سازگاری ایمپلنت با استخوان فک بوسیله امواج مایکروویو ارائه داد در این نوع تحقیق موج مایکروویو برای اصلاح سطح ایمپلنت دندان استفاده می شود .

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

مراحل کلینیکی ساخت روکش زیرکونیا

روکش دندان یک کلاهک محافظ برای دندانی است که به دلایلی مثل شکستگی یا پوسیدگی از بین رفته است و باید برای ماندگاری قسمت باقی مانده از طریق روکش برای محافظت از آن اقدام کرد.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

روش های جلوگیری از ادامه پوسیدگی دندان

وقتی اولین دندان شروع به در آمدن می کند اماکن ایجاد پوسیدگی دندان ها نیز به وجود می آید. بهمین دلیل رعایت نکاتی که می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند بسیار ضروری است.

راه های پیشگیری  از پوسیدگی دندان به زبان ساده


دو بیماری شایع در ناحیه دهان و دندان عبارتند از پوسیدگی دندان، التهاب و تخریب لثه و استخوان اطراف دندان ناشی از جرم و پلاک میکروبی .

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

شرایط مورد نیاز برای پیوند استخوان ایمپلنت

نواقص استخوانی فک می تواند باعث شود که قبل از کاشت ایمپلنت جراحی پیوند استخوان انجام شود تا بتوان موقعیت درست و کافی برای انجام ایمپلنت را فراهم کرد.

پس از از دست رفتن دندان ، استخوان شروع به تحلیل می کند در گذشته از دست دادن استخوان در فک بالا یا پایین نه تنها عواقب زیبایی شناختی منفی داشت ، بلکه گزینه جایگزینی دندان نیز محدود بود با انجام پیوند استخوانی و جراحی دهان می توانیم شانس خود را برای کاشت ایمپلنت افزایش دهیم و راه را برای لبخند زیبایی که شایسته افراد است هموار کنیم .

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۶ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

مزایای کاشت ایمپلنت به روش جدید

ایمپلنت معمولا بهترین انتخابی است که هر فرد پس از این که دندان های خود را از دست می دهد آن را بر میگزیند . امروزه دانشمندان روش های جدیدی از کاشت ایمپلنت را معرفی کرده اند که کار را بسیار برای افراد راحت کرده و طول مدت نقاهت را تا حد بسیاری کاهش می دهد.

دستگاه magdent می تواند کاشت دندان را برای افرادی که دارای استخوانی با کیفیت ضعیف هستند ممکن کند. همچنین در موارد دیگر می تواند از عفونت جلوگیری کند.

ادامه مطلب...
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۲ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

چه اشخاصی به درمان ارتودنسی نیاز دارند

افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل نامرتبی یا نا منظم بودن دندان های خود به دندانپزشک مراجعه می کنند اما دندانپزشک ابتدا شخص را ویزیت می کند و پس از مشخص شدن نوع طرح درمان، تشخیص داده می شود که بیمار مناسب درمان ارتودنسی است.

ارتودنسی نوعی از درمان دندانپزشکی است که دندان ها و مشکلات هماهنگی فک را با استفاده از ابزارهایی مانند براکت دندان و پلاک و سرامیک اصلاح می کند.

درمان ارتودنسی اغلب برای اصلاح مشکلات فک پایین ، دندان های فک بالا یا دندان های شلوغ توصیه می شود.

دراین مواقع اغلب شروع درمان توصیه می شود تا مانع جدی تر شدن مشکل شود.

ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۳ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

زیبایی دندان های جلو با استفاده از بریج

پل دندانی، یک دندان مصنوعی است که دنانپزشکان برای جایگزین کردن دندان از دست رفته از آن استفاده می کنند، در این مقاله به معرفی و انواع آن می پردازیم.

 بخشی زیادی از اعتماد به نفس افراد از ظاهر آن‌ها ناشی می‌شود. به همین خاطر مشخص است که چرا در هنگامی که دندان‌ها ظاهر مناسب ندارند، فرد اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. در حقیقت از دست دادن دندان‌ها می‌تواند احساس ناخوشایند برای فرد ایجاد کند. به هر حال نیازی به نگرانی درباره این شرایط نیست. امروزه به لطف پیشرفت‌های انجام شده از روش‌های مختلف دندانپزشکی زیبایی می‌توان برای رفع این مشکل استفاده کرد. یکی از این روش‌ها استفاده از بریج یا پل دندان است.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۵ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

انواع جراحی ایمپلنت فول موس

جراحی ایمپلنت فول موس، معمولا جهت جایگزینی دندان برای اشخاصی که همه ی دندان های خود را از دست داده اند کاربرد دارد، در ادامه به شرایط و توضیح این روش می پردازیم

اگر شخصی کلیه دندان های خود را از دست داده باشد و تصمیم به بازسازی کردن آن با ایمپلنت بگیرد به این نوع درمان ایمپلنت فول موس یا کل دهان می گویند.

این درمان بستگی به طرح درمان دارد مثلا امکان دارد که به استخوان فک احتیاج داشته باشد یعنی میزان حجم استخوان فک برای ایمپلنتی که تصمیم به جایگذاری گرفته شده کافی نباشد.

ادامه مطلب...
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۷ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

دانستنی های کاشت ایمپلنت دندان های جلویی

با کاشت ایمپلنت دندان جلو می توان زیبایی لبخند را دوباره به دست آورد البته انجام این روش احتیاج به رعایت نکاتی نیز دارد که به شرح کلی آن می پردازیم
ایمپلنت دندان چیست
جنس ایمپلنت تیتانیومی است که سازگار با سلول های بدن باشد.
از ایمپلنت دندانی به عنوان جایگزین مناسب به جای یک یا چند دندان دندان از دست رفته استفاده می‌شود.
پس از قرار دادن ایمپلنت در فک ،با فرآیند استخوان سازی سلول هایی که وظیفه استخوان سازی را بر عهده دارند ، جوش خوردن فک به ایمپلنت آغاز می‌شود.
ادامه مطلب...
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۴ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن

رعایت جزئیات اخلاقی توسط دندانپزشک در درمان کاشت ایمپلنت

هر دندانپزشک باید قبل از شروع درمان مثل ایمپلنت جزئیات تشخیصی را رعایت کند تا بدون در نظر گرفتن اصول اولیه اخلاق عمل نکند برای مثال با تشخیص درست و صحیح ،دندان سالم و یا قابل نگهداری بدون کشیدن درمان می‌شود.

ملاحظات اخلاقی در جایگزینی دندان با ایمپلنت

جایگزینی دندانهای از دست رفته با ایمپلنتهای دندانی در سالهای اخیر، رواج رو به رشدی داشته است. رشد فزاینده ی شرکتهای تولید و توزیع ایمپلنتهای دندانی از استقبال دندانپزشکان و نیز بیماران حکایت دارد. در روش درمان بی- دندانی با استفاده از ایمپلنت، اضافه شدن مرحله ی جراحی، بر اهمیت ملاحظات قانونی و اخلاقی افزوده است 

ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۶ ۰ نظر
کلینیک دندانپزشکی مدرن